Pogoda w ostatnich tygodniach mocno rozpieszcza, więc i ciała coraz intensywniej opalone. Warto zalotnie, choć klasycznie podkreślić to piękno! Sprawdź bluzki Bianco Boutique w trzech modnych kolorach!
Myślisz, że aby czuć się seksownie trzeba w ciepłe dni znacząco odkryć swoje ciało? Absolutnie nie! Jestem zdania, że wystarczy wiedzieć co odkryć, by dorzucić kilka punktów do swojej pewności siebie i czuć się piękną!
Dzisiaj chcę Ci pokazać projekt marki Bianco Boutique. Odkryłam śliczne, pełne wdzięku, a zarazem proste, klasyczne bluzki. Może nie byłoby w nich nic nadzwyczajnego, gdyby nie dekolt na plecach w kształcie litery „V”. Szczególnie w letnie dni prezentowanie efektownej opalenizny podczas wykonywania codziennych spraw czy to w pracy, czy podczas spacerów potrafi dać dużo satysfakcji.
Khaki
Kolor Khaki na zdjęciu prezentuje się efektownie. W połączeniu z jeansowymi szortami wręcz rewelacyjnie. Lubię ten kolor, chociaż obawiam się, że jest nieco za ciemny w pełne słońce. Z drugiej strony na popołudniowy spacerek i niezobowiązujące garden party jak znalazł…
Czarny
Czarny kolor w lato przy palącym słońcu to chyba nie najlepszy pomysł, ale to jednak klasyka, która zawsze wygląda świetnie. Szczególnie w połączeniu ze złotymi dodatkami…
Biały
Biały to biały. W połączeniu ze spodniami np. w kolorze pudrowego różu czy subtelnego błękitu będzie wyglądać zjawiskowo.
Jest pewien niedosyt…
W projektach Bianco Boutique znalazłam jeszcze dwie opcje – stripes i w kolorze różu (zdjęcia poniżej). Niestety są obecnie niedostępne, ale otrzymałam informacje, że najprawdopodobniej będą doszywane!
Krótki, a może długi rękaw?
Bluzki w tej wersji mają krótki, dodatkowo podwijany rękaw. Istnieje jednak możliwość ich zakupu w wersji Longsleeve (długi rękaw).
Bluzka Bianco wykonana jest miękkiej bawełny (94% bawełny, 6% elastan). Projekt szyty w Polsce. Bluzki dostępne są w rozmiarze uniwersalnym (długość ok. 65 cm szerokość pod pachami ok. 50 cm x2).
Na hasło: CHICHOTKA przy zakupie bluzek z krótkim lub długim rękawem otrzymacie 10% rabatu! Promocja aktywna jest do niedzieli (10 czerwca 2018 r.) włącznie.
Marka Lovemade dokładnie 1 czerwca 2017 roku wystartowała ze swoją stroną internetową. Wczoraj minął dokładnie rok od tej chwili. Z tej okazji Magda ma dla Was rabat 20% do wykorzystania na wszystkie produkty! Promocja ważna jest do 3 czerwca włącznie. Warto zajrzeć, bo jest w czym wybierać.
Choć Lovemade ma do zaoferowania wiele atrakcyjnych produktów to ja jednak chciałabym Waszą uwagę skierować w stronę zestawów Mama i Córka. To właśnie projekty sygnowane hasłem “Mała Dama i Jej Mama” stały się hitem Lovemade. Dzięki aktualnej promocji możesz w dużo niższej cenie kupić zestaw z najnowszej kolekcji z efektownym printem liści palmy, który świetnie sprawdzi się w stylizacjach typu casual, sport czy street.
W najnowszej kolekcji znajduje się także zestaw Tata & Syn. 🙂
Aby skorzystać z promocji podczas zakupy wystarczy podczas zakupów na stronie wpisać hasło: NASZROCZEK. W ten sposób uzyskasz 20% rabatu. Promocja dotyczy wszystkich produktów znajdujących się w ofercie marki.
Jakiś czas temu Mariusz w projekcie wywiadów na żywo z twórcami handmade rozmawiał z Magdą. Poniżej możesz zobaczyć video z tej rozmowy. A jak się podoba to zajrzyj na kanał TataPyta i zasubskrybuj! 😉
Najgorętszy trend roku prosto z tygodnia mody haute-couturel z Paryża! Wyróżniona przez magazyn Vogue! Światu pokazała ją Julie Sarinana, jedna z najpopularniejszych światowych blogerek, a dziś torebką Okrągła 70’ Polki rozkochuje Boho Swing!
Marka Hey Popinjay przedstawiła kolekcję Tropical Madness wiosna – lato 2018, a w niej między innymi legginsy wykonane z bawełny organicznej GOTS!
Panna Rosa to nowa marka na rynku handmade. Stworzona została dla kobiet, które nie chcą każdego dnia udowadniać innym, że są idealne. Chcą po prostu być sobą.
Szukasz dresu w streetowej odsłonie? Tylko do 13 maja w przedsprzedaży nowe projekty Unicorn zamówisz aż o 50% taniej!
Ile to razy zmagałaś się z totalnym chaosem na łóżku Twojego malucha, gdy nastał ranek? Wieczne przypominanie o pościeleniu łózka, a potem nieustanne robienie tego za nie właśnie odchodzi w zapomnienie, bo na rynku pojawił się Slipin!
Od pewnego czasu rozwijam projekt rozmów na żywo z twórcami handmade. Dzięki temu masz okazję poznać ludzi, którzy stoją za polskimi markami takimi jacy są. Wnioski o produkcie, marce i ludziach, którzy za nimi stoją wyciągasz sama, a to pozwala realnie ocenić czy projekty, które tworzą są warte uwagi.
Olę – założycielkę marki Slipin poznałem podczas targów Mamaville w Warszawie. To właśnie tam miała miejsce premiera Slipin. Tak dobrze nam się wtedy rozmawiało, że postanowiliśmy umówić się na pełny wywiad.
O czym rozmawialiśmy?
Nie chcę zdradzać zbyt wiele, bo poniżej zostawiam Cię z zapisem naszej rozmowy przeprowadzonej na żywo. Na pewno z video dowiecie się czym jest właściwie Slipin, co przeszkadza Oli w prowadzeniu biznesu, jak wielką moc kryje w sobie multitasking, jakie wersje kolorystyczne zaprojektowała i w jak praktyczny sposób dziecko podczas snu w nocy nie odkrywa się i nie marznie. Porozmawialiśmy oczywiście jeszcze o wielu innych rzeczach także – zapraszam do oglądania!
Do końca maja – zgarnij rabat
Z każdego live staram się zorganizować coś extra. Tym razem do końca maja na hasło Chichotka przy zakupie Slipin otrzymasz 10% rabatu. Produkt w różnych wersjach kolorystycznych możesz znaleźć tutaj. A jak film Ci się podoba i chcesz, by mój projekt dalej się rozwijał daj łapkę w górę pod filmem i zasubskrybuj kanał, by nie ominęły Cię kolejne filmy!